Učesnici radionica su nakon prvog od dva dana, koliko je svaka radionica trajala, dobili informacije i znanje neophodno da svoje ideje pretoče u koncept crowdfunding kampanje koji su prezentovali drugog dana.
Eksperti udruženja Loud Crowd učesnicima su dali povratne informacije i komentare njihovih koncepata koji su im bili korisni u procesu pripreme potencijalne crowdfunding kampanje.
Ideje koji su timovi predstavili bile su veoma zanimljive i inspirativne. Jedan deo ideja ticao se ekoloških problema sa kojima se suočavaju lokalne zajednice, odnosno njihovih rešenja, dok je jedan deo timova želeo da da svoj doprinos uređenju javnih prostora u svojim lokalnim sredinama. Neki timovi su želeli da pokrenu socijalna preduzeća koja će zapošljavati osobe iz ugroženih grupa i omogućiti im da zarađuju i žive samostalno, dok je jedan deo ideja bio fokusiran na podršku ruralnim područjima, bilo da se radi o oživljavanju sela ili podršku seoskom stanovništvu.
Radionice su pratili i predstavnici privrede, a nakon konsultacija projektnog tima biće izabrano tri tima sa najzanimljivijim i najperspektivnijim idejama. Sva tri tima imaće priliku da prođu dodatnu radionicu o predstavljanju projekata, a nakon toga i da svoje ideje predstave pred žirijem koji će odabrati najbolji.